top of page

Namaska dova koju je Pejgamber a.s., podučio Ebu Bekra, r.a.!


NAMASKA DOVA ZA EBU BEKRA, R.A., NAJBOLJEG ČOVJEKA NAKON BOŽIJIH VJEROVJESNIKA


عَنْ أَبِي بَكْرٍ الصِّدِّيقِ ‏- رضى الله عنه ‏- أَنَّهُ قَالَ لِرَسُولِ اَللَّهِ ‏- صلى الله عليه وسلم: عَلِّمْنِي دُعَاءً أَدْعُو بِهِ فِي صَلَاتِي .‏ قَالَ قُلْ: " اَللَّهُمَّ إِنِّي ظَلَمْتُ نَفْسِي ظُلْمًا كَثِيرًا , وَلَا يَغْفِرُ اَلذُّنُوبَ إِلَّا أَنْتَ , فَاغْفِرْ لِي مَغْفِرَةً مِنْ عِنْدِكَ , وَارْحَمْنِي , إِنَّكَ أَنْتَ اَلْغَفُورُ اَلرَّحِيمُ". مُتَّفَقٌ عَلَيْهِ


Prenosi se od Ebu Bekra Es-Siddika, radijallahu anhu, da je rekao Allahovom Poslaniku, sallallahu alejhi ve sellem: "Pouči me dovi koju ću učiti u namazu?" (tj. na sjedenju u namazu).


Rekao je: "Reci:


- Allahumme innī zalemtu nefsī zulmen kesīrâ, ve lā jagfiru-z-zunūbe illā ente, fagfir lī magfireten min 'indike, verhamnī, inneke ente-l-gafūru-r-rahīm!"


(Allahu moj, ja sam sebi mnogo nasilja učinio, a grijehe ne oprašta niko osim Tebe, pa mi oprosti Svojim oprostom i smiluj mi se, jer Ti mnogo praštaš i samilostan si!)


Hadis prenose imami Buhari i Muslim, r.a.


(Priredio: Abdulaziz Rizvić)

76 views

Recent Posts

See All
bottom of page