top of page

Uznemirio si Resulallaha ﷺ


Sejjid Muhammed ibn 'Alevi je rekao da je njegov djed, Sejjid 'Abbas, jednom otišao u Hebron i tamo je učestvovao u mevludskom sohbetu. Vidio je starijeg i slabog 80-godišnjaka koji je čudno stajao tokom cijelog mevluda, pa ga je Sejjidov djed pitao o tome, a on je rekao:


'Zlostavljao sam i rugao se onima koji su učestvovali u mevludskim sohbetima, posebno onima koji su ustajali na noge (kod spominjanja Poslanika a.s.). Jednog dana sam otišao i rugao im se i nazivao ih ljudima bid’ta (novotarija) i zla. Zaspao sam te noći i vidio Resulallaha ﷺ kako ulazi u mevludski skup. Svi su ustali na noge iz edeba, ali on je prišao meni i rekao: 'Ti sjedi!' Kada sam se probudio bio sam potpuno paralizovan. Dugo sam pokušavao naći lijeka kod mnogih liječnika, ali ništa nije uspjelo sve dok nisam sreo velikog palestinskog velija (evliju), šejha Halila el-Halidija koji mi je rekao:


'Uznemirio si Resulallaha ﷺ..'


Pa sam obećao da se nikada neću rugati onima koji učestvuju u mevludskim skupovima i da ću sam stajati tokom cijelog mevluda.'


Starac je rekao: 'Onog dana kada sam iskreno obećao, otišao sam da spavam i vidio sam potpuno isti san sa istim ljudima. Ovaj put, Resulallah, sallallahu alejhi ve sellem, je ušao, došao do mene i rekao: 'Možeš ustati za mene!' pa sam ustao. Tako mi Allaha, probudio sam se stojeći i potpuno izliječen.'


143 views

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page