top of page

El-Džinn (džinska) džamija u Mekki


Mesdžid el-Džin u Mekki
Mesdžid el-Džin u Mekki

Mesdžid el-Džinn (arapski: مسجد الجن) je džamija izgrađena na mjestu gdje je Pejgamber, sallallahu alejhi ve alihi ve sellem, učio Kur'an grupi džina.


Abdullah ibn Me'sud, radijallahu anhu, prenosi:


"Dok je bio u Mekki, Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je jednom rekao ashabima (رضي الله عنهم): “Ko želi da sazna o džinima neka pođe (sa mnom)”. Osim mene, niko drugi nije krenuo. Kada smo stigli do mjesta u četvrti Ma’la u Mekki, Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je nogom nacrtao krug na zemlji. Zatim mi je rekao da sjedim unutar kruga. Nakon što je nastavio malo dalje, Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je počeo učiti Kur'an. Tada su džini počeli da pristižu i okupljaju se u grupama. Toliko ih je došlo da nisam mogao vidjeti Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, niti ga čuti. Pejgamber, sallallahu alejhi ve sellem, je zatim nastavio razgovarati sa njima sve do sabaha." 1.


Unutrašnjost mesdžida el-Džinn
Unutrašnjost mesdžida el-Džinn, Foto: Sameer Lone

Također, prenosi Abdullah ibn Me'sud, radijallahu anhu, da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao:


"Došao mi je jedan pozivalac iz reda džina, a ja sam otišao s njim i učio im Kur'an.” On dalje prenosi da ih je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, poveo i pokazao im džinske otiske stopala i tragove njihove vatre. Zamolili su ga za opskrbu, a on je dovio Allahu dželle-ša'nuhu, i rekao im: “Imat ćete svaku kost na kojoj je spomenuto Allahovo ime; kada vam dođe u ruke imaće dosta mesa na sebi. I sav izmet je hrana za vaše životinje.” Zatim nam je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “Ne koristite ih (kosti i baljegu) da se očistite nakon što ste se olakšali, jer je to hrana vaše braće." 2.


Mesdžid el-Džin je također poznat i kao Mesdžid Haras.


Priredio: Ertan Č.

 

1. Tefsir ibn Kesir

2. Sahih Muslim

2,081 views

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page