top of page

Beskrajna hrabrost sultana Selima




„Oni koji imaju nejaka srca i koji čeznu za svojim ženama i djecom mogu se vratiti kući; mi nismo došli ovako daleko samo da bismo okrenuli leđa svojoj vjeri. Bez opasnosti nema odmora, a bez duha i hrabrosti nema stizanja do cilja. Sve kukavice biće odvojene od onih koji su se mačem, dušom i tjelom posvetili našem putu. Ja sa svoje strane ne odustajem od svoje odluke i spreman sam da idem sam i borim se na Allahovom putu, kao što sam se i posvetio ovoj borbi!"


Osmanski sultan-halifa Javiz Selim han, hazretleru, obraća se svojim askerima prije okršaja sa Safavidskom vojskom u bici kod Čaldirana 1514. godine.


Ovo obraćanje podiglo je moral osmanske vojske koja, iako je patila od nedostatka zaliha hrane, pobjeđuje safavidsku vojsku.


(Priredio: Ertan Č., dip. isl. nauka)

78 views

留言


bottom of page