top of page

HIKAJA: Znaš onog Jevreja što ima dućan kod džamije?



Uzvišeni Allah objavio je u Kur'anu:


„A na nebu je opskrba vaša i ono što vam se obećava. I, tako mi Gospodara neba i Zemlje, to je istina, kao što je istina da govorite!” (ez-Zarijat, 22.-23.)


U jednom selu je živio jedan nepoznat čovjek. Živio je tiho i povučeno. Samo bi izlazio do džamije i vraćao bi se kući. Jednog dana ga je posjetio imam džamije i pitao ga od čega živi, na šta mu je pobožnjak rekao da ga Gospodar opskrbljuje. Ne zadovoljivši se odgovorom, ponovo ga je pitao. Pobožnjak mu je isto odgovorio. Nakon što je ponovo pitao imam odakle se opskrbljuje, pobožnjak mu reče:


- Znaš onog Jevreja što ima dućan kod džamije? Eto, on mi je obećao da samo ibadetim i sjedim kod kuće, a da će mi on davati svaki mjesec sve ono što mi je potrebno.


Imam na to reče:


- Pa tako mi, brate, reci! Sad sam mirna srca!


Pobožnjak će na to:


- E, sada, ja ću svaki namaz obnoviti, koji sam za tobom klanjao! Vjeruješ u to da mi Jevrej daje nafaku, a ne vjeruješ u to da mi Gospodar daje, Koji se u Kur'anu zakleo da će nas opskrbljivati! Vjeruješ da Jevrej može nešto što ne može Onaj Koji se zove Er-Rezzak (ppskrbitelj,koji obilno nafaku daje)!


Priredio: Dženan Hasić

90 views

Recent Posts

See All
bottom of page