top of page

Susret između Sirijskog mufessira Šejh Abdulaziza Ujun es-Suda i Nasiruddina Albanija

Updated: Feb 24, 2023


Ugledni hanefijski učenjak iz Sirije, šejh Muhammed Avvamah el-Hanefi, navodi slučaj susreta između uglednog sirijskog mufessira šejh Abdulaziza Ujun es-Suda i samoukog novotara Nasiruddina Albanija. Šejh Abdulaziz je rekao: Meni nepoznat čovjek ušao je u džamiju neposredno pred podnevski ezan. Kasnije sam saznao da je to šejh Nasiruddin Albani! Sjeo je i čekao ezan. Kada je muezzin proučio:


اللّٰهُ أكبرَ اللّٰهُ أكبر

s fetha samoglasnikom na harfu ‘ra’, čovjek uzviknu bijesan: Ovo nije u redu! Ovo je bid’a (novotarija). Pitao sam: Što je to netačno i bid’a? Odgovorio je: Ovo je u suprotnosti s onim što je u Sahih Muslimu! Zatim sam postavio pitanje: Što je u Sahih Muslimu? Čovjek je rekao: U Sahih Muslimu spominje se kako slijedi:


‎اللّٰهُ أكبرُ اللّٰهُ أكبر

s damma samoglasnikom na harfu ‘ra’. Šejh Abdulaziz ga je tada upitao s poštovanjem, načinu po kom je bio poznat: Jeste li naučili Sahih Muslim od vaših šejhova (učitelja), koji su to učili od njihovih šejhova sve do imama Muslima da je imam Muslim pripovjedao s dammom na harfu ‘ra’, ili navodiš ono što su štampari štampali?

Naš šejh je rekao: Šutio je, kao i ja. Onda je klanjao namaz i otišao. Šejh Muhammed Avvamah el-Hanefi dodaje: Razumni bi trebao uzeti pouku iz ovoga...

115 views

Recent Posts

See All
bottom of page