top of page

O velikom imamu ehli sunneta Hazreti Muhammed Zahid el-Kevseriju r.a,


Šejhul-ulema’i el islam, Vekil islamskog mešihata u Osmanlijskom hilafetu, Hazreti Muhammed Zahid el-Kevseri, r.a.
Šejhul-ulema’i el islam, Vekil islamskog mešihata u Osmanlijskom hilafetu, Hazreti Muhammed Zahid el-Kevseri, r.a.

Poznati alim indijskog potkontinenta, Šejh Muhammed Yusuf al-Binnawri (Allah mu se smilovao), član Medžlisa `Ilmi (naučno vijeće za oživljavanje klasičnih islamskih djela) i profesor na Islamskom univerzitetu u Dabhelu, Surat (Indija), opisao je imama Zahida el-Kevserija, r.a., ovako:

"Oštroumni provjerljivi učenjak, iskusan i učen, veliki učitelj, šejh, Muhammad Zahid al-Kawthari - neka njegov život bude dugog zdravlja."

(Preface to Nasb al-Rayah, 1/17)

Šejh i imam, mudžtehid i muhaddis Maroka, Abu'l-Fadl `Abdullah ibn Siddiq al-Ghumari (Allah mu se smilovao) kaže:

"Između mene i učitelja el-Kevserija postojao je prisan odnos, uprkos težnji ljubomornih da to unište. Mnogo me poštovao, toliko da kad sam tražio idžazu od njega, godinu dana prije njegove smrti, on je mene pitao za idžazu. Znao me pitati o hadisu za koji bi ljudi njega pitali. Naša veza se ovako nastavila sve do njegove smrti. Neka mu se Allah smiluje i nagradi ga svojim zadovoljstvom."

(Iqamat al-Burhan `ala Nuzul `Isa fi Akhir al-Zaman, by al-Ghumari, with an introductory word by al-Kawthari, p.7)

114 views
bottom of page