top of page

Šejhu-l-islam Muhammed Zahid bin Hassan Kevseri i šejh Abdulfettah Ebu Gudda.


Šejhu-l-islam Muhammed Zahid bin Hassan Kevseri i šejh Abdulfettah Ebu Gudda, jedni od najvećih islamskih i hanefijskih učenjaka 20tog stoljeća po miladu. Šejhul islam Kevseri je bio jedan od učitelja našeg vrlog šejha Muhammeda Handžića. Allah da ih sve blagoslovi i džennetom obraduje. Amin.

Rekao je rahmetli Mehmed ef. Handžić: "Muhammed Zahid Kevseri je najučeniji čovjek iz Istanbula kojeg sam vidio. U načitanosti i poznavanju literature, naročito vjerske, kako one štampane, tako one i u rukopisima što leži po raznim bibliotekama, nijesam mu vidio ravna. Pisac je mnogih naučnih djela. On mi je dao opširan pismeni idžazet, koji je, po običaju hadiskih učenjaka, nazvao "et-Tahrirul-vedžiz fi bugjetil-mustedžiz."

Rekao je Abdul-Fettah Ebu Gudde el Hanefi, rahmetullahi alejhi: "Dok nisam sreo šejha Muhammeda Zahida el-Kevserija, Allah mu se smilovao i njime zadovoljan bio, posmatrajući šejhove kod kojih sam učio pomislio bih da bih mogao nekad dostići njihov nivo, a kad sam vidio i čuo njega, rekao sam njegov nivo je nemoguće da dostignem."

127 views
bottom of page