top of page

Ljubavna pjesma o Bosni i Bošnjacima, koju u Srbiji, negdje 1814. godine, zapisa Vuk Stefanović Karadžić



Veoma lijepa ljubavna pjesma o Bosni i Bošnjacima, koju u Srbiji, negdje 1814. godine, zapisa Vuk Stefanović Karadžić. Ovdje je iz Trećeg izdanja "Srpskih narodnih pjesama",1891. godine u Beogradu.


Soko i djevojka


Poleti soko iz Bosne,

Devojci pade na rame,

Pitala ga je devojka:

Kakav je adet u Bosni?

Kakvi su momci Bošnjaci?

Devojci soko govori:

"Dobar je adet u Bosni,

"Dobri su momci Bošnjaci;

"Pozdravio te tvoj dragi,

"Da mu ti ideš na svadbu."

"Idi ti kaži mom dragom,

"Da mu ja doći ne mogu;

"Muško sam čedo rodila,

"Tanku sam pređu navila:

"Muško mi čedo pljačljivo,

"Tanka mi pređa kidljiva."


Adnan Muftarević

262 views

Recent Posts

See All
bottom of page