top of page

Hutba hazreti Husejna, a.s.


Hazreti Husejn r.a. je znao šta govori i kome govori!!!


Imami Taberani i Ibnu Džerir su zabilježili hutbu hazreti Husejna r.a., u nekoliko predaja, a u jednoj od njih hazreti Husejn r.a. je kazao sljedeće:


„Zaista je Allahov poslanik s.a.v.s. kazao:


Ko vidi griješnog vladara (čovjeka na položaju vlasti da griješi) tako što dozvoljava ono što je Allah zabranio i krši ono što je Allah kao obavezu odredio, postupa suprotno od Sunneta Allahova poslanika s.a.v.s., među ljudima provodeći neprijateljstvo i grijehe, a to ne promjeni niti (ukazujući) riječima niti postupcima tada je pravo Allaha da ga smjesti gdje zaslužuje.


Nisu li to oni koji su pokorni šejtanu, a neposlušni (nepokorni) su Milostivom (Allahu, Gospodaru Sveznajućem)?!


Oni ispoljavaju nered (pokvarenjaštvo), blokiraju izvršenje zakonskih mjera, prisvajaju plijen, dopuštaju ono što je haram-zabranjeno i zabranjuju ono što je halal-dozvoljeno.


Primio sam vaša pisma i došao sam da čujem vašu zakletvu da me nećete predati niti poniziti. Ako se budete držali vaše zakletve postići ćete željeno.


Ja sam Husejn (r.a.), sin Alije (r.a.) i sin Fatime (r.a.) kćerke Allahova poslanika s.a.v.s. Ja i moja porodica smo s vama i vama pripadamo. Vi u meni imate uzor. Ako ne budete po tome postupali i prekršite dato obećanje, te iznevjerite datu zakletvu, života mi nije vam to nepoznato. To ste uradili sa mojim ocem i mojim bratom, kao i mojim amidžićem. Prevaren je onaj ko je s vama obmanut. U užitku ste pogriješili, a sreću ste izgubili. Ko porekne obećanje na svoju je štetu. A Allah je dovoljan zaštitnik. Esselamu alejkum ve rahmetullahi ve berekatuhu.“


(Ovako je prenio Muhammed Jusuf el-Kandehlevi u svom djelu Život ashaba, 3./ 415.)


Preveo i obradio: Nazif ef. Garib


143 views

Recent Posts

See All
bottom of page