top of page

Moj profesor Hafiz Ibrahim Trebinjac


MOJ PROFESOR HAFIZ IBRAHIM TREBINJAC

1912-1982-2022


Moj profesor u Gazijinoj medresi (predavao arapski, tefsir i hadis) hafiz Ibrahim-ef. Trebinjac život je živio s Kur'anom. Odnos prema čuvanju Kur'ana Časnog glavna je značajka njegove ličnosti. Spadao je u najstabilnije hafize toga vremena. I hodajući je stalno učio kur'anske stranice. U sjećanju mi je doživljaj iz trećeg razreda GHM u Sarajevu, kada smo mi učenici bili na velikom odmoru. Imali smo učionicu koja je gledala na stari kesten (postoji i danas) i most Drveniju.


Obično su profesori dolazili iz pravca Drvenije na nastavu. Naš medresanski kolega Hasan Alekić (Allahu jerhamuhu) jednom nas pozva da se zagledamo u hafiza - profesora Trebinjca. Hasan nas napomenu da primjećuje kako Hafiz Trebinjac uči "desnu" stranicu u Mushafu.


- E, sad ćete vidjeti da će Hafiz malo nageti glavu nalijevo -


I zbilja tako je i bilo. Hafiz je učio stranice Kur'ana kao da ih stvarno lista. Znao je svaki kuranski harf gdje stoji u Kur'anu.


Pitali smo ga o toj njegovoj tjelesnoj gesti, a on nam kaže:


"Dobro ste vi to djeco uočili, ali ja više volim da Allah i Njegovi meleki vide kako ja, i dolazeći vama na nastavu, kur'anske riječi prošaptavam. Danas je malo hafiza u nas koji su spremni čuvati Kur'an."


Hafiz Ibrahim - ef. Trebinjac nas je zadužio da ga se sjećamo i volimo. Volio sam ga kao softa, a i danas ga volim i Milostivog Rabba molim da mu firdevs bude vječni dom.


Enver Alić



113 views

Recent Posts

See All
bottom of page