top of page

Allahu moj, Ti si Vidljivi i nema ništa iznad Tebe, Ti si Nevidljivi i ispod Tebe nema ništa!

Updated: Jun 5, 2023



Imam Muslim navodi da je Allahov Pejgamber, Muhammed Mustafa, alejhisselam, učio:


"Allahu moj, Gospodaru sedam Nebesa i Gospodaru arša veličanstvenoga! Gospodaru naš i Gospodaru svega, Ti Koji si objavio Tevrat, Indžil i Kur’an, Koji daješ da se sjemenje i košpice raspuknu! Utječem Ti se od zla svega onoga zbog čega Ti kažnjavaš. Ti si Prvi i prije Tebe ništa nije bilo, Ti si Posljednji i poslije Tebe ništa nema, Ti si Vidljivi i nema ništa #iznad Tebe, Ti si Nevidljivi i #ispod Tebe nema ništa! Oslobodi me duga i zaštiti od siromaštva!"


Muslim navodi u svom Sahihu od Suhejla, koji kaže: Ebu-Salih bi nam naređivao da: (345) "kada neko od vas hoće spavati, neka se okrene na svoju desnu stranu, a zatim neka prouči: 'Allahu moj, Gospodaru nebesa i Zemlje, Gopodaru velikog Arša, Gospodaru naš i Gopodaru svega, Stvoritelju svakog zrna i svakog jezgra: objavio si Tevrat, Indžil i Furkan; tražim zaštitu kod Tebe od svih vrsta zla, jer Ti to možeš spriječiti. Allahu moj, Ti si Prvi, prije Koga nema ništa, Ti si Nevidljivi #ispod Koga nema ništa, ukloni od nas dug i sačuvaj nas siromaštva.'" Ovako se prenosi od Ebu-Hurejrea, a on od hazreti Resulullaha, s.a.v.s.

Ovo je samo jedan dokaz za pobijanje tvrdnji pripadnika mudžessimske (antropomorfističke) sekte u islamskom vjerovanju (vehabija, pseudo-selefija) da Allah, dželle-ša'nuhu, bi zatihi, sjedi na prijestolju (aršu) i da se na Allaha odnose zakoni fizike koji važe na zemlji, poput mjesta, vremena, pravca, i sl.

64 views
bottom of page