top of page

Tri stvari koje su skrivene u druge tri


Ebu 'l-Hasen Jahja el-Kahiri, jedan od velikih evlija, rekao je:


Kada sam stigao u Egipat, otišao sam na sohbet kod Zunnuna el-Misrija, rahmetullahi alejh. U sebi sam odjednom pomislio kako sam ja iznad onih koji su tu bili prisutni. Zunnun el-Misri, rahmetullahi alejh, me pogleda, a potom mi reče:


- Ne čini to! Jer, Uzvišeni Allah je tri stvari skrio u druge tri:


• Svoju je srdžbu skrio u grijesima i nepoluhu prema Sebi,


• Svoje zadovoljstvo je skrio u pokornosti Sebi,


• Svoje evlije je skrio među običnim ljudima.


Nemoj smatrati nijedan grijeh malim, jer, ko zna, moguće je da je baš u tom grijehu koji činiš, skrivena Njegova srdžba. Nemoj nijedno dobro djelo smatrati malim, jer je, ko zna, moguće da je baš u tom dobrom djelu skriveno Njegovo zadovoljstvo. Nemoj smatrati mizernim nijedno Njegovo stvorenje, jer je moguće da je to jedan od Njegovih evlija!


(Bejheki, Ez-Zuhdu 'l-kebir)


Priredio: Dženan Hasić

172 views
bottom of page