top of page

Dova za Palestinu


Gospodaru naš stidimo se naše nemoći da pomognemo svoju braću u Palestini. Stidimo se naše nemoći ali ja Rabbi imamo tebe, koji si vlasnik svega što postoji. Gospodaru naš ti si naš zaštitnik i pomagač. Ja Rabbi pomozi našu braću u Palestini kao što si pomogao svog Miljenika na Bedru i kao što si nas pomogao u Bosni. Ja Rabbi naša braća su gladna pa ih ti nahrani. Oni su žedni pa ih ti napoji. Oni su uznemireni pa im ti smiraj spusti. Oni su slabi ali se izdaju u Tebe ja Rabbi pa ih nemoj ostaviti. Ja Rabbi zulumčar ih u tvojoj mubarek zemlji, pati, progoni, ubija. Ja Rabbi uništi zulumćara i onog koji sije nered na zemlji. Ja Rabbi spusti strah u njihova srca, njihove redove razbij a oružje onesposobi. Ja Rabbi ti si moćan a mi smo nemoćni pa im pomozi. Stidimo se Ja Rabbi svoje nemoći. Ja Rabbi pomozi ih ujedini njihova srca u borbi na tvome putu i podari im pobjedu. Amin…


(Sadrudin ef. Išerić)


228 views
bottom of page