top of page

Potomče Allahova Poslanika, oporuči mi nešto!

Updated: Jun 14


Sufjan es-Sevri je rekao:


Ušao sam kod Dže'fera es-Sadika i obratio mu se:


- Potomče Allahova Poslanika, oporuči mi nešto!


Na to mi reče:


- Sufjane, lažov nema dostojanstva, a zavidnik nema rahatluka. Nema prijateljovanja sa vladarima, a onaj ko je lošeg ahlaka ne može biti predvodnik niti slavan.


Ja mu na to rekoh:


- Još, potomče Allahova Poslanika!


Na to će on:


- Sufjane, drži se podalje od Allahovih zabrana, bit ćeš pobožnjak. Budi zadovoljan onim što ti je Allah odredio, bit ćeš musliman. S ljudima budi onako kako bi želio da oni budu s tobom, bit ćeš mu'min. Nemoj da se družiš sa grešnikom, jer će te podučiti grijesima koje on čini. U hadisu stoji:


„Čovjek je vjere svoga prijatelja, pa zbog toga pazite s kim ćete se družiti.“


Pazi da se savjetuješ s onim koji ima strahopoštovanja prema Allahu.


Ja mu rekoh:


- Još, potomče Allahova Poslanika.


On mi reče:


- Ko hoće da bude uvažavan bez plemenskog ugleda; ko hoće da bude poštovan bez vlasti, neka ne griješi Allahu i neka Mu bude pokoran.


Ponovo mu rekoh:


- Još, potomče Allahova Poslanika.


On će mi na to:


- Mene je moj otac podizao i odgajao na tri principa. Rekao mi je: 'Čedo moje, onaj ko se bude družio s grešnicima i lošim osobama neće moći biti miran i spokojan i siguran od problema. Ko bude posjećivao sumnjiva mjesta i sam će biti sumnjiv. Ko god ne bude pazio na svoj jezik, gorko će se kajati.'


Mukašefetu-l-kulub, Srčana otkrovenja


Priredio: Dženan Hasić, prof.

149 views

Recent Posts

See All
bottom of page