top of page

Ko uznemirava mog evliju (štićenika) - Ja sam mu objavio rat…


Ebu Hurejre, radjallahu 'anhu, prenosi da je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao:


"Uzvišeni je Allah, doista, rekao: 'Ko uznemirava mog evliju (štićenika) - Ja sam mu objavio rat. Najdraže čime Mi se Moj rob može približiti jesu farzovi koje sam mu propisao. Moj će Mi se rob ustrajno približavati nafilama sve dok ga ne zavolim, a kada ga zavolim, postat ću sluh njegov, kojim sluša, vid njegov, kojim gleda, ruka njegova, kojom uzima, noga njegova, kojom hoda. Ako Me upita, dat ću mu, a ako od Mene zaštitu zatraži, doista ću mu je pružiti. Ni oko čega što radim nisam se više ustručavao kao od uzimanja duše vjernikove, koji ne voli smrt, a Ja mu ne volim nažao učiniti.'"


[Hadis bilježi imam Buhari]


U kojem dijelu Sahiha imam Buhari, rahimehullah, bilježi hadis?


Bilježi ga u Poglavlju o poniznosti. Zašto?


Zato da bi se ti ponašao ponizno prema svima, jer ne znaš ko je među stvorenjima Allahov evlija, kako bi se sačuvao lošeg ponašanja prema drugima i tako rata od strane Allaha!


Allame dr. Mu'az Se'id Havva, hafizahullahu ve re'ah

177 views

Recent Posts

See All
bottom of page