top of page

Allahu moj, ja Te molim zato što ja svjedočim da si Ti Allah…

Updated: Jun 5, 2023



Burejde ibn Husajb, radijallahu anhu, prenosi da je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, čuo nekog čovjeka da je rekao:


„Allahumme inni es’eluke bi enni ešhedu enneke entellahu la illahe illa ente el-ehadu es-samedu elezi lem jelid ve lem juled ve lem jenun lehu kufuven ehad”


(Allahu moj, ja Te molim zato što ja svjedočim da si Ti Allah, osim Kojeg drugog boga nema, jedan si i utočište svakom, Koji nije rodio i rođen nije i Kome niko drugi ravan nije) pa je rekao: “Dovio si Allahu sa imenom koje ako se sa njim traži dadne a ako se sa njim dovi usliša”.


Bilježe ga Tirmizi, Ibn Madže, Ebu Davud i Ahmed.

Kaže Ibn Hadžer u “Fethul-bari” (11/225):


„Ovaj hadis najodabraniji sa strane seneda od svega što je prenešeno o tome (Allahovom najuzvišenijem imenu.”


Šejh Muhammed Zekijj Ibrahim, rahimehullah, kaže da je ovaj hadis, prema jedinstvenom mišljenju uleme, dokaz da se mogu uspostavljati evradi i zikrovi.


Neki sljedbenici saudijske ideologije iz hadisa izbacuju "bi enne", zato što to ukazuje na tevessul.


Dženan Hasić, prof.

455 views

Recent Posts

See All
bottom of page