top of page

Allah određuje ko će u džennet a ko u džehennem

Updated: Nov 21, 2022


Danas imamo sve te muslimane koji su spremni da 90% drugih muslimana proglase mušricima.


Kao onaj Amerikanac što je postao musliman uz pomoć drugog muslimana iz „izvjesne države“ i „izvjesne provincije“, pa je rekao ovom konvertitu:


„Znaš brate, vjera je lijep savjet i moram ti reći da će svi muslimani u vatru izuzev onih iz moje države. Čak i iz moje države će svi u vatru, izuzev onih iz moje provincije, oni će u džennet. Al moram ti reći da će i ovi iz moje provincije u vatru, osim onih koji su iz mog grada. Čak i u mom gradu imamo onih što su došli sa pogrešnim razumijevanjem pa su ljude zaveli i oni će svi u džehenem. Jedino ti mogu reći da su ovi iz moje džamije dobri al eto i njih ima svakakvih. Al eto nažalost imamo samo ja i hodža koji smo ono baš dobri, ali moram te upozorit ni za hodžu nisam baš siguran, zabrinjava me malo“


(Šejh Hamza Yusuf)

356 views

Recent Posts

See All
bottom of page