top of page

Reis Kavazović: “Ljubomorno čuvamo tu našu bosansku tradiciju islama”


Dr. Husein ef. Kavazović, reisul-ulema IZ u BiH: 

“Mi smo muslimani u BiH ehli sunnetskog pravca i hanefijskog mezheba u šerijatskom pravu, legitimni su svi pravci koji su unutar ehli sunneta, mi ih smatramo legitimnim ali naša bosanska tradicija je ukorijenjena u ovome što sam kazao. Naša doktrina je Maturidijska a nase pravo Hanefijsko, to je naša tradicija koja je stvarana stoljećima. Neki ljudi koji nam dolaze iz islamskog svijeta naravno sa sobom nose i ono sto je u njihovoj torbi i žele to iz svoje torbe izvaditi i ovdje sijati po bosanskom tlu. Mi želimo samo kazati da su njive zasijane, da smo mi imali dobre sijače i zasijali i da se ovdje omladilo, ono stablo koje svojstveno nama bosanskim muslimanima i ljubomorno čuvamo tu našu bosansku tradiciju islama.” (RTV FBiH, Pošteno, 14.10.2013. godine) #ehli_sunnet #hanefi #maturidi #reis_kavazovic 

37 views

Recent Posts

See All
bottom of page