top of page

Istinu si rekao Ademe!


Omer b. el-Hattab, radijallahu anh, prenosi da je Allahov Pejgamber, sallallahu alejhi ve sellem, rekao:


„Čim je Adem počinio grešku, obratio se Allahu: 'Gospodaru moj, oprosti mi pravom (hakkom) Muhammeda!' Potom ga je Allah upitao: 'Kako znaš za Muhammeda, a ja ga nisam još ni stvorio?' Adem tada reče: 'Gospodaru, kad si me Ti stvorio, i kada si u mene udahnuo od Sebe ruh, podigao sam glavu i vidio da je na Aršu zapisano: la ilahe illallah Muhammedun resulullah. Tako sam znao da Ti ne bi stavio uz Svoje ime, osim imena Tebi najdražeg stvorenja.' Tada mu Allah reče: 'Istinu si rekao Ademe. On je odista Meni najdrže stvorenje, i Ti me moli njegovim pravom (hakkom)! A ja sam ti već oprostio, i da Muhammeda nema, ni tebe stvorio ne bih!'“


Hakim en-Nejsaburi, autor El-Mustedreka, je rekao da je sened hadisa sahih.


Hakim, El-Mustedrek, 2/672 (br. 4228); Bejheki, Delalilu 'n-nubuvve, 5/489 (br. 2243).


Priredio: Dženan Hasić

135 views
bottom of page